Tuesday 11 February 2014

Berakhirnya Kisah Seorang Bujang...Kini Aku Sudah Berumah Tangga

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Dengan sekali lafaz aku dan Nor Amalina Mohammad sah menjadi suami isteri...Perasaan? tak tau nak kata pada hari itu tapi segala penat lelah, marah, sedih, nangis, kecewa kerana persiapan pernikahan kami pergi macam tu sahaja..

Alhamdullillah kini aku sudah berumah tangga..memang betul rahsia Allah ..jodoh tiada siapa yang sangka..Dari perkenalan pada 3 Disember 2012 sehari selepas aku menjadi naib juara Amazing Race Di Perak akhirnya berakhir dengan perkahwinan..A

Actually sebelum pernikahan itu macam2 terjadi dengan kursus Camelot dari Isnin sampai la ke Rabu (aku nikah pada Jumaat) memang aku sendiri tak menang tangan.,..Minggu-minggu tu adalah minggu paling serabut yang menyebabkan pada hari Rabu aku decide ambil EL sebab dah tak boleh bawa dah...Waktu ari khamis malam jumaat tu aku dah tak boleh tdo ..malam tu aku layan lagu rock kat youtube..bayangkan lah along temankan aku sampai la aku boleh tdo.

Sekarang ni dah setengah bulan kami bernikah ..aku bersyukur sangat dikurniakan isteri yang baik..yang sayang aku..yang jaga aku..yang susah senang ngan aku..yang bila sedih dia pujuk aku...sesungguhnya ayg adalah hadiah tak ternilai dari Allah untuk saya..

Thanks sayang..sy sangat bahagia..




No comments:

Post a Comment