Wednesday 4 December 2013

Setahun Dah Berlalu---Terpahat Cinta Kukuh Kami..Kami Menuju Ke Arah Bahagia

3/12 ...sampai mati pun tak akan aku lupakan tarikh tu ..Tarikh yang menemukan aku dengan si dia.orang tersayang..My Fiance..Teringat pagi tu hantar mak abah g KLIA sebab dorang nak g vietnam,..Tapi rasa berdebar-debar masa odw balik kerana dok memikirkan saya akan berjumpa si dia....pada hari tersebut..Sebelum tu kami ada add FB dan saya dok terfikir adakah dia dapat cam saya kerana imej sebelum tu di FB adalah seperti di bawah
Jadi imej saya masa tu adalah
Lain kan? saya pun redah je la,...kami janji masa tu kul 11pagi kat times square tapi si dia awal-awal lambat ..dan dia pun nak dtg berdua je..pelik kan ..datang berdua dating kali pertama...Ah saya tak kisah sangat..masa tu saya naik tingkat 3 g main PS3 ..mana tak nya 2 jam tunggu..(kalau diikutkan aku dh blah dah sebab dia lambat )..Tapi tuhan maha kuasa..Dia nak aku stay situ gak sabar tunggu my fiance masa tu....Dan kali pertama ..aku jatuh cinta setelah sekian lama..setelah sekian lama aku main sana sini..aku dah jumpa orang yang betul.....Bahagia? Aku sangat bahagia dan gembira..tak terkata..tapi masa tu aku tertanya..dia dapat baca ke isi hati aku yang jatuh cinta ngan dia pada hari itu gak...dan balik tu selepas aku turun LRT aku masuk keta nangis je aku.....mcam meluahkan ...penatnya menunggu orang yang sepatutnya untuk aku sebegitu lama...:( .........setelah aku melalui bermacam seksa...tak boleh tidur malam...nangis sorang kat pantai pd..tido kat tepi jalan...akhirnya aku jumpa dia ...my fiance Nor Amalina Mohammad....
Thanks sudi terima saya dalam idup awk...sy cintakan awk...kini kami 50 hari je sebelum menuju ke jinjang pelamin..Apapun ...ayg tetap dalam hati sy


1 comment:

  1. Siapa sangka kan~ berjumpa & skrg syg dh jadi tunang awk since bln 5 lg~ now tggu masa utk diijabkabulkan~~deep in my heart I love u so much!

    ReplyDelete