Saturday 30 November 2013

Segala Di Luar Jangkaan....

Dah lama aku xpost ke blog aku..Mungkin sbb agak kesibukan utk persiapan kahwin +++kerja yang banyak maklumlah hujung tahun...
Hari ni 30/11/2013.aku di Kuala Terengganu atas dasar nk beli songket..aku tau my fiance mesti kecik ati..sebab dia xdpt nk tgk aku pakai songket dia belikan.....aku tau dia sedih...walaupun xdpt pakai aku simpan gak baik- baik songket tu...sebab ia hadiah tulus ikhlas dari org tersyg..
Apa terjadi hari ni adalah rentetan peristiwa di mana bermula dari sabtu lepas 23/11/2013 masa tu nk ambil tempahan baju nikah kami di mana taylor yg buat tu cincai boncai menyebabkan my fiance sedih
Saya ada tunjuk ngan mak gambar bj melayu tu dan abah mak ternyata tak setuju..Dalam jangkaan aku..mak abah akan campur tgn dan mereka mesti akan beli yg mahal punya..
Sangkaan aku btul menjadi kenyataan di mana lepas aku g kahwin azura tmpoint trus kami g bli kain..terbeliak aku bila kain aku campur kain my fiance smpai 4ribu...
Pastu trus bawa g tempah..upah pun sampai 550..
Mau xmau aku trima since dh tinggal skit masa .disebabkan perangai taylor xbertanggungjawab tu kami smpi jd cmni....so seterusnya dari isnin smpai rabu abis masa kat persiapan sampai keje opis pun terabai...aku pun xtau apa nk kata dh...ternyata dgn rehat xcukup aku gagahkan gak..ni kalau ikutkan nk kemas umah seremban pun aku dh xde masa  .....abah plak pendengaran dh makin truk..aku kena bawa g hospital gak..nk tunggu anak lain memang xdela..skit skit pressure..memang aku kena bawa....pas setel ni semua baru aku fikir umah aku pulak..

No comments:

Post a Comment