Friday 13 December 2013

sangat risaukan my fiance yg sakit

Actually xtau nak tulis apa jadi tulis la apa pun..semakin nak dekat semakin sibuk keje aku ni sampai ikutkan rasa mcm tak bernafas je..actually minggu ni selasa dah kena g jb..amik lim dan kak fidza then g jb...dh la ngantuk drive....dengar taklimat ombak..ntah apa ntah dorg meraban last terlelap...keesokan ptgnya kena g melaka sampai la ke khamis dgn nmo engagement..lembik xpayah ckp la..aku cuma agak pelik kerana tiba2 my love sunyi je..sesuatu dh jadi gaknya...then dpat info dia sakit..gastrik..susah ati sgt.sampai la ke hari ni..nak cari dia tapi tau dia ngah nahan sakit...jd nk dia rest cukup..td pas solat aku doa supaya dia sembuh..ni pun aku dh xle nk tdo umah..jd aku g blue lagoon ..siap2 bwk bantal dh ni...nk tdo sambil dengar bunyi laut.aku harap aku dpt tenangkn hati aku..moga allah merahmati aku....kdg btul gak xle selalu call or sms my fiance..cm ganggu je..nnti rimas plak dia..harap dia cpt sembuh...
-1.28 pagi..blue lagoon..port dickson

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment