Saturday 19 October 2013

ISO SIRIM - Sudah Terlambat Untuk Aku Tarik Diri Dari Sukan- aku rasa sangat tertekan dengan apa terjadi kebelakangan ni

Dah lama rasanya aku tak tulis blog ni since aku memang betul-betul busy pasal aku dapat tau yang pegawai Sirim akan masuk ke department aku ...habis file ISO bila check banyak betul xupdate..
Dekat sini baru kita tau yang siapa betul ada tanggungjawab siapa takde tanggungjawab..Actually i give credit to Rasul Marwan Nik and Yana cause helped me to settle the ISO file..Yang lain ada yang buat TR dan pemasangan leased line,..kira ok la gak cover budak2 ni kang terkejar sana sini

Ada satu staff aku ni aku baru dapat tau yang dia suka balik awal. kalau time kerja abis kul 5.30 ptg dia akan balik kul 3 ptg dan akan punch card di PD (sebab dia duduk PD) ...aku dah lama perhatikan dia aku rasa dia sangat melampau..dan aku dapat tau gak yang dia letakkan kenderaan TM di PD dan perjalanaan dia ke tempat kerja ke exchange Seremban menggunakan van TM ..Banyak cantik dia...

Rezeki punya rezeki semalam tuhan nk tunjuk kat aku kantoikan dia balik awal,..jadi semalam aku ke Rasah sebab nak ambil file folder yang tak cukup nak buat ISO,..Aku terserempak dengan dia kat tengah jalan ...time tu waktu 4.30 petang..Aku call DCC dia tiada TR ..memang sah la balik..
Terang -terang dah...hari Ahad malam ni aku nak ke Exchange PD nak tgk van tu ada tak kat PD aku nak bawa balik ke Senawang..orang lain siap susah-susah nak g kerja naik bas naik apa dia senang2 je..

Disebab kesibukan ISO ini aku xberapa perform sangat dalam badminton aku ,...otak aku ingat kat ISO je...walaupun team dari Data Johor Utara, Johor Selatan dan Melaka dah tolong tapi aku tetap susah ati..Mujur Lim banyak bantu aku..walaupun kita lain races tapi aku banyak makan budi ngan LIM...mestila kan kitorang Blood Brother!

Kalau ikutkan aku susah hati gak dengan my fiance kerana tak dapat sms dia call dia,..aku risau takut dia rasa diabaikan....tapi tiap malam aku sms gak dia..aku sendiri pun tak tahan rindu dia...cuma sikap dia yang aku puji tu adalah dia tetap support aku walaupun aku kerja banyak ke tak banyak ke dia tetap support aku...thanks syg tetap support sy...ayg tiada penggantinya

chow cincau..

No comments:

Post a Comment