Thursday 3 October 2013

Kecewa ..Ada Rasa Nak Quit

Hai
Dah lama tak tulis blog ini..Actually aku sebenarnya dalam minggu ni bermacam-macam perkara terjadi sampai tak de masa nak tulis blog pun.. di tambah pula nak kesibukan training sukan sempena Kastel 24-27/10/2013..Actually sebenarnya aku ada rasa juga untuk tidak menyertai since aku rasa team di NS masih tidak cukup bersedia...Bukannya apa..masing-masing nak jadi power nak jadi bagus tapi lari daripada basic...

Sebut pasal basic mengingatkan pada waktu aku remaja..17 tahun dimana masa tu aku belajar basic dengan Pak Uda..Masa tu aku frust putus cinta monyet ..so aku memilih jalan untuk bermain badminton..Untuk 3 bulan pertama adalah pembentukan kaki aku..tak yah sebut la setakat tegang cramp ke ..atau muntah tepi court tu adalah perkara biasa ..nak kata kena marah tu banyak kali tapi marah dari Pak Uda lebih kepada membina ....pada time tu semangat lagi kerana team Pak Uda bukan calang2 orang nya...Asas kekuda yang di bentuk pada waktu itu la membentuk aku sampai hari ni di mana perkara ini lah yang menyebabkan orang lari dari main badminton...Setiap kali sesi bermain..Pak Uda akan hantar bola stroke ke belakang sampai banyak kali kemudian tiba2 di akan drop bola tu ke depan..di situ kita akan tgk sempat ke xsempat nak ambil bola tu..lepas dapat bola kat depan dia akan tolak ke belakang dan aku kena mengejar..bayangkan disebabkan keinginan nak jadi bagus masa tu aku buat semua tu..tapi bila aku nak team aku buat ..seorang pun tak nak....so cmne nak jadi bagus?!!!..

Actually juga aku kecewa dengan partner aku yang sering tak focus dalam training ..bayangkan lah kita dapat shuttle tu banyak kali then apabila dihantar pada dia...dia bleh plak "tdo" masa nak ambil bola..kecewa btul aku..boleh dikatakan aku main ni aku fokus untuk elak buat mistake tapi dia??? baik aku partner ngan rasul lagi bagus la..at least ada usaha mengejar...

Untuk persediaan kahwin kali ini aku dah siap buat test HIV cuma kali ini aku rasa ini waktu-waktu getir..nak kena ambil borang lagi..nak kena tangkap gambar lagi dan macam2 lagi la.
Aku tetap menanti untuk disatukan dengan si dia..semoga segalanya selamat sejahtera




No comments:

Post a Comment