Friday 20 September 2013

20 Sept 2013 Hari Birthday Saya..Kegiatan saya pada hari ini

Assalamualaikum uols...
Hari ini genap la usia saya 29 tahun (tu pun usia saya tahun Masihi ye)..Kalau ikutkan umur saya sebenarnya dah 30 tahun..Saya dilahirkan pada 20 Sept 1984 - 15 Rabiulawal 1404 so hari ini 20/9/2013 bersamaan 6 Safar 1434..

Saya awal-awal lagi dah minta cuti ngan bos saya En Razali Amin untuk bercuti pada hari ini..So hari ini saya tak kerja dan cuti training badminton Kastel 2013.. Pagi-pagi bangun pukul 8 pagi saya dah plan iaitu hari ini saya nak kemas rumah yang dah lama tak buat maintenance..So saya sapu sampai bersin bersin saya dalam umah dek kerana habuk. Selepas tu saya mop rumah ni ..cara saya mop pun ikut cara mak iaitu sampai air mop rumah ini tak hitam lagi...memang pancit tak payah cakap la kan.tapi puas hati juga sebab hari ini saya buka semua laluan pintu dan tingkap supaya udara luar masuk. Rasa fresh plak rumah ni. Pancit gak buat semua ni..then duk rehat jap saya pergi tebas semak depan sampai dah tak panjang lagi ..Lepas tu gegas-gegas untuk pergi semayang Jumaat..Selepas semayang jumaat saya hantar kereta ke car wash..Xlarat dah nak basuk kereta sendiri sebab dah penat kemas tadi

Selepas semua selesai,, saya bersiap untuk jumpa tunang saya untuk celebrate birthday dengan dia..Pada asalnya plan kami adalah nak pergi ke Bukit Tinggi dan tido sana tapi since dah semua hotel dh kena book memang jawapannya tak jadi la..Jadi saya ke KL dan ambil dia di Sentul..Then kemudian ada surprise dia buatkan untuk saya


Terharu saya tau
Ini surprisenya
Jeng jeng dia boleh belikan kek..thanks kat my fiance...jap jap ada lagi ni

Hadiah siap ngan kotak..mari kita tengok isi dalamnya pulak!
Syg..saya terharu sangat kerana dah lama orang tak celebrate birthday saya..dan saya tak pernah minta hadiah atau apa pun.. even family saya sendiri pun lupa wish pada saya hari ni (agak terkilan)


Selepas itu kami ke Setia City Mall,,memandangkan kami dah jumpa shopping complex yang banyak barang di jual tetapi aman damai tak ramai orang..cuma jauh la kan nak kena travel dari sentul
Sampai sana kami makan di Nandos..Teringat plak masa dating pertama kami..terkulat-kulat saya nak minta my fiance (gelaran pada ketika itu Iron Face) untuk order makanan untuk saya..Hari ini pun saya minta dia order kan (mengingatkan saya pada hari pertama sy jatuh cinta ngan dia)Then kami lepak di sana sampai la kul 8 ,..Ini antara gambar posing mengarut saya depan kek

Selepas itu saya decide untuk balik Seremban..Untuk minggu ni saya malas nak balik Pandan Indah kerana nak keluar lagi besok nak pergi kahwin Nik dan Bukit Tinggi nanti kalau balik Pandan Indah balik lambat nanti ada yang masam muka..So saya balik la Seremban untuk tido awal

# Syg, thanks for everything..terharu saya tau..tak sangka plak ayg beli kek dan hadiah untuk saya..I Lov u sayang..




No comments:

Post a Comment