Wednesday 4 September 2013

50-50 Apa Perlu Aku Lakukan?

Setelah sekian lama aku menyepi then aku kembali mencoretkan kembali apa terjadi sejak kebelakangan ini..
Since minggu lepas yang busy sepenuhnya kerana menghadiri kursusu DDN di Melaka serta Presentation projek WIT di JB...

Pengumuman KASTEL sukan TM diumumkan 24-27 hb Okt 2013 di Terengganu...dimana acara badminton memperkenalkan format yang sama di mana 1 double open..1 double exec dan satu double campuran..Actually semangat aku pada ketika ini boleh dikatakan 50-50 setelah apa berlaku pada tahun lepas ....Mampu ke team yang aku rasa mcam tak de harapan nak cari player nak gegarkan Terengganu? aku terfikir2 gak,..ntahla

Sebut pasal minggu ni, boleh dikatakan sangat sibuk dengan bermacam2 perkara.meeting sana sini dengan team aku dah mula untuk sibukkan diri untuk maintenance utk kurangkan TR ..selain itu..aku risaukan sangat pasal my fiance dengan persiapan menari..kalau boleh nak boleh nak bantu dia..cari costume..risau ngan dia..Ahad ni aku plan ngan dia nak g zoo..lama x g zoo ..teringin plak nak tgk animal ngan dia..
Aku pun tak tau nak tulis apa ..layan jela...
ok Bai

No comments:

Post a Comment