Friday 13 September 2013

Ambil Cuti dan Pergi Ke UPSI Tempat Ci Comel Saya Belajar

12 Sept 2013
Tercatat satu sejarah dalam hidup saya pada hari ini dimana hari ini saya pertama kali pergi UPSI tempat my fiance belajar...Dia nak celebrate hari konvo Shima kawan dia di UPSI..So hari ini saya minta cuti setelah malam tadi berentap hebat untuk merebut tempat pergi ke Kastel 2013 di Terengganu..Saya pun terjaga pukul 11 pagi tadi dan tepat jam 12 tengahari sy bertolak ke KL kerana takutkan jem...sampai di area rumah ayg sy..sy solat dulu di Dato Senu 11....Saya tunggu ayg sy hari ni baru saya tau hari ini ayg sy hot sgt..pakai baju hijau.....hot gile..melopong gak saya..



then selepas itu dia tukar baju..pun dia masih hot lagi..time tu sy lepaskan rindu saya pada dia..maklumlah sy tak dapat balik kl sabtu ni sebab ada paintball dengan Rasul di Melaka..

Dekat sana saya dapat tgk tempat ayg sy selalu lepak..tempat dia g bli barang kat pekan.tempat dia menari satu ketika dulu..Jumpa juga En Zul yang selama ini jaga dia masa kat UPSI..kami di bawa ke tempat pesta konvo mereka..di padang kawat. Sekali tgk sama la cm UTM semua wat kat padang kawat...Di sana kami beli hadiah sempena konvo Shima...

Bagus gak g UPSI melupakan seketika ketatnya jadual kerja saya minggu ni serta training badminton saya...Saya dpt tgk gak celoteh ci comel cakap tak henti2..comel sangat..nak rakam dia cakap tapi last2 saya tertido..Kami bergambar gak dengan kawan2 ci comel sy segan plak rasa hehehe..

Sebelum balik saya ucap terima kasih pada en Zul sebab selama ni dia banyak jaga si comel saya..hehehe..dia ada bgtau si comel saya degil...tapi saya tau si comel ngan sy tak degil..

**sayang, thanks bawa sy g tempat ayg...nanti ada masa kita g ye tasik kat tempat ayg...saya dh niat nak bawa ci comel g JB tempat saya belajar plak...ok?

No comments:

Post a Comment