Tuesday 10 September 2013

Teringin Pergi Zoo Negara - Tercapai Hajat- Haris dah Boleh Jalan..Dia suka animal..Dah mula Rasa Harus Bergerak Sendiri tanpa support dari family

Hai
Lama dah xupdate blog ni..Baru-baru ini saya tercapai sudah hajat saya sekian lama nak pergi Zoo Negara..Dulu sy nak pergi sorang je..since saya dah ada fiance saya dapat gak pergi ke zoo negara dengan dia..Pagi-pagi je mak dah kata sy dah cm tak betul je sebab tiba-tiba nak pergi zoo..memang teringin la nak g zoo!Teringin sangat nak bergambar dengan geng-geng buaya akhirnya ada gak shot gambar saya dengan buaya..Cuma ada beberapa kejadian yang pelik berlaku di Zoo Negara itu di mana ada satu kumpulan aweks2 yang ingin saya tangkap gambar then berlaku kejadian usha mengusha menyebabkan saya mengalihkan pandangan mata saya ke tempat lain..untuk pengetahuan semua saya handsome hari itu hanya untuk my fiance bukan untuk orang lain.Jadi kalau orang lain nak tgk,...saya memang akan alih pandangan sy pada orang lain..Thanks pada my fiance kerana teman saya g zoo..TERINGIN SANGAT!!Thanks syg

Pakai armband tiket sebelum masuk
Bergambar bersama geng buaya darat,..
My fiance bergambar bersama merak..saya ni gagak di rimba je
bergambar dengan gajah..masa tu gajah ngah main sedut2
bergambar bersama burung-burung
masa ni takut gak..burung patuk
Pukul berapa datuk harimau
taking shot dengan unta
taking shot dengan unta hahaha
Cik nyet2 and family

Balik dari tu kami ke Setia Mall..Shah Alam..best tau area sini..tak sesak sangat tapi macam2 ada..kami makan dan solat di sini..Tapi balik tu saya risau gak sebab tank minyak keta my fiance dah reserve mau menolak nanti....last2 g bergegas cari stesyen minyak guna GPS je..sib bek jumpa..
Kemudian kami ke Tasik Titiwangsa..sy gembira dapat bersama en Fiance kat ctu..lepaskan rindu kat dia puas2..Malam tu kami ke rumah saya dan saya ada membincangkan tentang isu persembahan pada majlis persandingan kami..tak usah cite la benda ni jadi sakit ati..kerana kalau ikutkan tanggapan mak pada band saya adalah negatif..so sy dah amik keputusan untuk band saya berundur saja..sebelum sakit hati sy..macam teruk sngat budak2 band sy ni..mcam tak reti sngat nak main lagu untuk orang kawin..Malam tu kami g jumpa orang yang akan jahitkan costume untuk tarian budak sekolah my fiance..then pada malam tu saya rasa macam bengang sangat akibat daripada apa mak kata masa tu..then balik pun saya bawa kereta xpayah nak ckp la kan? leh fikir la kalau orang tengah bengang,...bawa pun memang nak lepas geram

9 Sept 2013 saya dapat berita yang anak buah saya bobobo Haris dah boleh berjalan dan saya dapat tau gak dari adik saya yang dia suka gak tengok animal..(aiyo..siap bgtau syahnaz baru je g zoo ngan my fiance 



No comments:

Post a Comment