Friday 2 August 2013

Aku...tudung dan kawan2...

1 august 2013
Hai..dah masuk hari berapa pose aku pun dah xingat. Hari ini aku masuk ofis semula selepas aku dijangkiti demam panas 38 celcius dan cirit2.banyak gak keje aku kena buat..pagi2 aku dah bls email aku yg berlambak tu semua nk feedback cepat..nasib baik pernah masuk ZFT jadi pernah blaja kerja cepat..mau 6-7 task aku setelkan tadi......aku dok risau ngan QCC projek aku xsetelkan lagi..sok aku nk rollcall ngan staf aku nk tanya apa le kita buat untuk improve NT MAT6D...
Petang plak aku g visit program Ziarah Ramadhan ke pusat tahfiz di Lukut..sana tgk budak hafal quran..kagum aku beb..Sana kitorg ada hantar sumbangan zakat perniagaan kepada budak2..seronok plak tgk..

OMlm aku g iftar dengan member2 aku pastu aku g Senawang cari tudung utk bj peplum fiance tersyg dgn bakal ibu mertua ku meh tgk tudungnya  ..harap diorg suka. Puas aku "tawaf" satu senawang..hehe


Harap si comel suka tudung ni..syg ngan ayg cgt2..lov u!!

No comments:

Post a Comment