Friday 16 August 2013

Luahan Hidup ...Akhirnya saya beritahu juga

Selama ini hidup saya banyak memendam dalam banyak perkara...
sejak dari kecik di layan seperti itu...
sampai menjadikan hati saya dah tahap beku...
tak de perasaan di layan sampai cam tu...

Dari remaja...memang saya kurang segalanya ...
kalau di bandingkan 'saudara' ku yang lain..
timbul rasa kurang percaya ...
pada diri ini...
aku terima ...
tak pernah salahkan mereka......

 mungkin mereka tak nampak apa boleh saya buat..
jadi saya diam..
pendam...
apa-apa pun kawan lah tempat segalanya.....

Biarlah orang lain nak nilai saya apa...
dan banyak orang yang pernah "masuk" dalam idup saya...
Melabel saya sebagai lelaki misteri ....
lelaki pelik....
lelaki yang susah nak faham...
dan hati saya memang susah nak tenang...
tu lah sebabnya ,,,,kerana konflik...

 Kini saya dah da orang yang bertakhta dalam hati..
syukur...kerana tuhan mengurniakan orang yang faham...
kalau sy sedih pun dia ada...
faham kalau sy letih..
faham kalau sy susah...
supaya hari ini awk mengerti mengapa saya letak awk kat tempat yang tinggi..
mengapa sy menghargai awak..kerana awak la sebenarnya tempat sy ngadu...
bukan mereka...tetapi awak..

thanks atas segalanya ..
utk sape yang baca coretan hati saya...
mungkin nampak "rebel"
tapi tu la hakikat saya kena lalu...
hidup tetap hidup
mesti diteruskan walau apa pun...




No comments:

Post a Comment