Friday 23 August 2013

Kembali ke Dunia Battle Of The Band

Hai u alls.
Nak update gak apa terjadi dalam minggu ini seriously rasa minggu ni adalah minggu paling gile sekali..
Isnin - 19/8/2013 - Kembali kerja macam biasa walau hakikatnya hari itu hujan sangat lebat sampai sepanjang hari sampai saya sendiri dah terkena hujan then kemudian rasa nak demam dan badan suam-suam kuku...Malam tu saya dapat panggilan dari band saya menyatakan hasrat untuk kembali ke Dunia Battle Of the band yang bertempat di Shah Alam sempena Hari Raya Aidilfitri dan Merdeka so kali ini padamulanya kami dimaklumkan ada 2 lagu untuk ambil iaitu lagu sendiri dan lagu raya/merdeka then pada mulanya kami bercadang untuk bawa lagu metafora..dan pada ketika itu saya sampai ke rumah jam 2 pagi
Selasa - 20/8/2013 - Saya diishtiharkan demam dan saya pergi klinik ambil MC..SANGAT TERHARU KERANA MY CI COMEL DATANG DARI KL NAK TGK SAYA DEMAM KAT SEREMBAN..SAYANG SNGAT KAT AYG...BAWA DIA G MAKAN PIZZA DAN G SEREMBAN PARADE..TAPI SYUKUR SANGAT KERANA DIA DAH TAU KALAU NAK DATANG TEMPAT SAYA... dan saya dah la menyertai Futsal Oshe week pada malam tu..Team saya masa tu Sober, Taufiq, Angah, Azan, Arwis, Faris dan saya telah berjaya masuk semi dan berjumpa dengan team Flyrovers bekas teammate saya 2 tahun lepas..dan malam tu kami dapat tempat ke 4

Rabu - 21/8/2013 - Bertolak pagi ke JB pada jam 6 pagi tiba di JB jam 10 pagi akibat jem di Skudai untuk attend meeting pengurusan..Selepas itu telan ubat batuk rebah saya sampai pukul 9 malam di Rumah Pak Ngah ...pukul 11 malam saya bertolak balik Seremban dan tiba jam 2 pagi

Khamis  22/8/2013 - Diberi kata dua oleh state GM kerana keadaan kebersihan Rasul marwan tidak memuaskan dan saya di tarbiah selama 30 minit..Dengarkan jelah!! apa bleh wat...Malam tu jumpa Apit untuk jamming pada Sabtu ini

Kalau ikutkan kami akan bermain lagu ini BPR -1511...dengarkan lah..macam susah je nak main
Risau dah lama xmain depan public

1 comment: