Sunday 4 August 2013

Hari Yang Best Ramadhan antara aku dan dia

Hai assalamualaikum
3/8/2013 
Hari ini aku boleh katakan semua orang dah bersemangat Hari Raya walaupun Ramadhan masih ada lagi..semua orang bersemangat nak berhari raya ni..

Semalam aku "my wife" dah tersekat parking di rumah my fiance so my fiance cadangkan aku untuk bawa "hubby dia balik ke rumah..so pagi2 aku bangun sudah dapat bebelan dari along aku dan abah yang terus minta aku anta "hubby" pergi basuh ..diorang kata koto sangat..

Tapi sebelum tu aku kena g rumah syahnaz dulu sebab semalam syahnaz dah tinggal barang kat rumah aku masa berbuka puasa...so aku pergi ngan abah menaiki "hubby"..Masa odw tu abah semacam tau bahawa kereta tu dah dibawa dengan kelajuan lebih 110km/J so abah trus sound ckp,..nnti bagitau kat Lyn..awak tu lesen P so berjaga-jaga skit..hehehe..aku terkedu je la...

So dapat lah jumpa dengan Bobobo Haris..

 gambar Haris ngan Atok
 Bulat mata haris



Selepas daripada pergi rumah Syahnaz aku pun hantar la "hubby" g basuh kat Masjid Pandan Indah. Lama gak aku tunggu 30 minit..tapi aku memang suka basuh kat masjid sebab dia basuh teliti..dia bersihkan semua luar dalam ...pastu aku tgk body yang kemek kat kereta my fiance..ingat nak g betulkan nanti dalam cuti raya ni sebab nnti dah xde masa dah nanti
comel tak my hubby pas basuh? comel kan?
Selepas basuh tu aku ambil my syg..sebab kami nak g Ikea sebenarnya..AKu nak dapatkan konsep untuk meja makan dan bilik tidur untuk rumah kami nanti...yela kan sekarang ni yang basic tu je xde..aku cuba untuk jadi suami yang baik untuk dia ..sediakan semua untuk dia..taknak ini xde itu xde..risau aku dok memikirkn benda ni..dan kami berbuka puasa di IKEA gak......

After that kami ke Tesco Ampang sebab nak beli butter cup untuk adik ipar tersayang sheera..Dia nak buat kek ke kuih..kami sambar je buttercup then aku hantar dia balik...niat aku nak bawa kuar keta tapi tiba-tiba ada plan dari shafiq nak g Jalan Tar..jadi kalau naik keta memang xdapatla sebab jem..akhirnya aku kena gak g Jalan TAR naik moto..Bayangkan dalam tempoh 9 tahun..aku xpernah sentuh moto akhirnya aku dapat gak bawa moto..Masa mula-mula rasa janggal gak nak bawa moto ni yela kan 9 tahun xsentuh..tapi masa odw balik tu aku dah tau rahsia nya..guna flexy body..Aku bawa tunang aku naik moto...sebelum ni dah la susah aku nak bawa pompuan naik moto ni...tapi best gak dia peluk aku..rasa hati rapat je...

***syg..nnti dah kawin nak beli moto la...nak bawa ayg jalan2 pusing naik moto....sy syg ayg cgt

No comments:

Post a Comment