Thursday 1 August 2013

Adakalanya Memakai Badan Melebihi Had - Perlukan Rehat Gak

Hai u alls..
Rabu 31/7/2013 jam 1.30 pagi
Akhirnya kembalinya saya ke pejabat setelah dua hari aku MC..kerana demam dan sakit perut..Pada hari Selasa 30 Julai 2013 aku pergi main badminton dan selepas main badminton tu suhu badan aku naik 39 darjah..cm nak meletop badan aku di buatnya....aku gegas g klinik Tawakal then aku ambil ubat aku dapat MC lagi ...aku dah mula sedih bimbang puasa aku menjadi korban...dah 2 hari aku tinggal puasa takkan aku nak tinggal puasa..Jadi malam ni aku dah teguk 100 plus banyak..My fiance susah ati ngan keadaan aku dan dia ada kata nak jadi 'montster" kalau aku xnak makan ubat......comel tul dia ...nk jadi monster..Anyway aku tau dia betul2 sygkan aku..dia pun bebel kat aku sebab xcukup rehat..buat aku rasa terharu dan bertuah memiliki dia..

Saya Sygkan ayg sy..

No comments:

Post a Comment