Tuesday 6 August 2013

Raya Yang Sempurna - Kali Ini Aku Tidak Sunyi Lagi

6/8/2013 - 6.00 pagi
Terdengar lagu Awie -Raya Yang Sempurna

aku ambil petikan liriknya...
Datanglah cinta bersama ria
Di dalam jiwa sempurna akal
Dari Tuhanku Yang Maha Satu
Yang Maha Tahu diriku ini


Lalu kita semua pun bangkit segera
Untuk menyusun semula
Kasih sayang (diisi?)...
Sebenar-benarnya kasih sayang kita
Satu untuk semua...


 Nama tajuk lagu ni adalah Raya yang Sempurna - kalau ikutkan aku dapat rasakan ini lah raya yang paling best aku rasa kan setelah sekian lama hati aku sepi..dengan kehadiran "my fiance tersayang" dalam hidup aku..segalanya bagaikan sempurna..Aku rasa kali ini juga aku menyambut dengan ceria ..berbanding dengan sebelum ni "lantak la nak jadi apa"....dipendekkan cerita banyak gak benda yang aku buat bersama my fiance sempena Ramadhan kali ni..buka puasa sama dengan aku kena sembelit demam 38 darjah sampai dah xleh puasa selama 2 hari (mau tak mau kena ganti la!!) ...dengan kami cari barang hantaran ambil kesempatan sementara tengah diskaun ni..dengan g Jalan TAR...biasanya aku tak g Jalan TAR ni..last time 2 tahun lepas bersama ex GF aku..tapi kali ini aku pergi dengan si dia yang betul2 aku cintai...

Sebut punya sebut ini adalah raya dan puasa aku sebagai seorang bujang..Insyaallah aku dan dia akana bernikah tak lama lagi dan tahun depan puasa dan raya aku dlm keadaan dah berumah tangga ..ntah tak tau cmne ntah..

Persiapan raya tahun ni agak kelam kabut skit la..dengan aku kalau ikutkan apa pun tak beli..maleh nak layan menda ni..Laki apa la sangat nak beli gile2...baju raya pun pakai yang tahun lepas punya..lawa lagi apa.cuma tahun ni kami akan beraya di kluang dan Hari raya pertama baru la kami ke Kluang since aku rasa kali ni la ...hati aku rasa teringin nak raya kat KL selepas apa yang terjadi baru-baru ini (sepupu aku mengeluarkan ayat isytiharkan perang dalam FB, jadi betul2 la perang ni)....kalau ikutkan malas aku nak balik Kluang tapi mengenangkan abah tak larat sangat drive jadi aku pun cover la dia nak drive..sebab aku kalau drive jauh jarang tdo ni....CUma tahun ni aku xdapat balik awal..yela kena kerja kan..

So apa pun
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

DARI SAYA
MOHD SYAHRIL MOHD AZALI
STAN@SYAH@BRO..
 

No comments:

Post a Comment