Sunday 28 July 2013

Akhirnya lega hati ..selamat segala pencarian

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Hai u alls
Hari ni adalah hari yg paling gua rasa sibuk sgt sebab terlalu bnyk perkara yg gua buat hari ni..pagi je gua bangun kul 11 dh kena teman abah g uniten jumpa customer dia..pastu gua g bawa abah g kedai fotostat nk fotostat pamplet nya..dengan secara tak langsung delay gak program gua nak cari brg hantaran ngan tunang gua..pas setel tu gua balik la umah(pasal nk tunggu fotostat mau 2 jam) ..jd gua balik ambil keta pastu jumpa my cyg ....
Sampai umah my cyg...syafiq minta hanta ke tbs..kebetulan gua memang nk g sg besi balik sebab nk ambil fotostat kira satu jalan la ni.dengan meredah jam.gua setel satu2..dan hantar pamplet kat abah sebab family nk g muar. ..
Aktiviti seterusnya adalah pegi tesco kebetulan ada brg yg dijual murah plak...my cyg nk bli bekas makanan kaca tp habis stok..gua plak nk beli dynamo dan sabun mop...tiba2 gua terpandang baju yg memang dh lama dh nak beli..iaitu baju peplum(mempelam)..warna kuning..cntik tunang gua pakai..meerrrriiiiiaaahhhh sgt..hehe .gua harap dia suka baju tu.then gua menuju ke LRT nk g times square nk bli spec hitam hantaran utk tunang gua..so mari tgk pose menarik si comel gua

my cyg pakai spek



So hari ini juga si comel gua pun cun tau ..meh sini tengok gak pic dia yang sy sempat la snap  

 ari ni syg sy cun



 Sempat lagi tangkap gambar masa nk beli spect hot


 masa nak g buka puasa tunggu LRT dan Monorel nak ke Jusco Maluri buka puasa kat Ichiban ramen


Akhirnya gua buka puasa tepat2 nak dekat buka puasa kat Ichiban Ramen Jusco Maluri..Dari dulu lagi teringin nak bawa my cyg g makan kat Ichiban ni..Nampak dia suka..Gua hepi tgk my cyg hepi.. i Lov U!!!

 Ni hidangan berbuka kami

Selepas buka abah ada call kata nak g Muar sebab besok dia nak g jumpa customer..Dah tentu tugas beri makan kucing ngan siram pokok jatuh ke tangan gua

Then kami gegas ke Pavilion kerana nak beli barang hantaran untuk gua dari my cyg,,so gua jumpa sekejap dengan Alang (bakal adik ipar gua yang jambu tu) kira dia tunjukkan gua ngan my cyg kedai yang ada jual baju yg best2..Memang terbaik beb..siap dia pun beli satu tau..jambu gak bakal adik ipar gua..Gua pun dapat satu (tapi nanti masa nikah baru dapat tau) termasuk kasut sekali..gua xnak bebankan my cyg beli mcam2...Cuma last2 agak terkilan xdapat nak belikan kasut high heel kuning utk my cyg..kalau ikutkan gua nsuka tgk my cyg pakai high heel..Nampak cun tau...comel je..hehehe
Then pastu kami singgah mc d makan aiskrim sebelum balik..Sampai je umah dah pukul 12 tgh mlm..Tapi gua puas hati sebab dah setel akhirnya pencarian barang hantaran..Cuma tinggal set wangian dan last sekali IPAD..yang gua nak beli bulan September ini
Adios..
Cayang..thanks tau sebab ari ni...tgk syg hepi dan cantik
I lov U comel!!!

1 comment:

  1. Thanks awk sbb belikan syg bju "mempelam" tu! Love u so Muuchh!!

    ReplyDelete