Wednesday 10 July 2013

Friendly - Rematch 8/7/2013 Taman Astana Harmoni

Hai u alls....Hari tu 8/7/2013 aku ada friendly badminton dengan satu team dari Lukut tau....kira macam bertandang kat gelanggang lawan...Untuk pengetahuan korang sebelum ni aku dah friendly dengan team ni dan kitorang menang 4-1 tetapi untuk game ni kitorang kalah balik 4-1 dan 1 point tu aku la yang pungut mata tu..Lembik rasa.. Dari mula game sampai habis game aku asyik kena provoke kena tempik dengan team lawan.Nasib baik aku bawa penyokong,..si Rasul, Fieq,Sue, Siti ngan Fadzlin.Then kalau tak silap aku masa point ke 12-6 set ke 3 penyakit "mad dog" aku dah datang ..bila dah dapat point kat ctu aku dah mula jerit cm orang gile dalam satu court..akhirnya berjaya juga aku beat team tu..kat cni aku ingin tekankan bahawa stamina memainkan peranan dalam isu ini di mana aku dah mula bertekad nak berhenti isap rokok sebagai persediaan aku nak tingkatkan stamina..
Korang boleh rujuk kat fb aku ni link dia
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201600897286874

Ok la chow ..kita jumpa lain masa




Inilah video kemenangan aku yang gile ni

No comments:

Post a Comment