Thursday 11 July 2013

Iftar Ramadhan Ngan my Fiance Si Comel Amelin

Assalamualaikum dan salam sejahtera
hai u allss yang baca blog saya...(aik saya rasa setakat ini yang baca blog ni baru sorang je hehehe)..kalau ikutkan pada hari ini sepatutnya saya akan iftar dengan beramai-ramai anjuran si fieq then pagi tadi sesuatu tidak diingini berlaku di mana saya dengan rasul telah mendapat sms "sedih" dari fieq..dan aku kalau boleh tak nak memaksa dia dan memahami situasi dia ..




Sementara itu my fiance sedang dalam perjalanan untuk menghantar si Shiera bakal adik ipar gua yang ingin masuk ke kolej Risda so malam tadi gua dah hantar sms kata-kata semangat kat beliau..So ari ni gua tetap meneruskan program buka puasa gua tapi berdua dengan orang tersayang...dapat dating sekali...sampai buncit perut aku..sementara tunggu buka puasa tu ..sibuk la kitorang buat screenshot,..hahah meh tengok comel2 tau ..






then bila dah azan..kitorang pun soru la lauk yang kitorang order..ikan siakap stim..ketam sambal dan sayur kangkung belacan..naik terburai gua punya perut sampai angin keluar sepanjang perjalanan dari PD ke KL (gua nak hantar dia balik)..Masa odw die tertido kat bahu saya..comel betul syg sy ni...syg..sabar ye nanti dah bulan Jan ayg tdo la puas-puas peluk sy nanti k syg...
ketam sambal

ikan siakap stim

kangkung belacan
sambil tu sila rujuk pada blog sayang sy blog my fiance di mana dia upload gak gambar handset saya..jadi sy upload gak la gambar handset dia
Phone my sayang
Thanks sayang..ini puasa yang paling bermakna wat saya..dan ini juga kali pertama setelah sekian lama berbuka dengan orang tersayang..i Lov u sayang..


1 comment: