Thursday 25 July 2013

Hilang Form - 23/7/2013

Hai salam Ramadhan semua
AKhirnya setelah 2 minggu saya berhenti main saya kembali ke gelanggang badminton tapi rasa tak fit la badan ni..tangan saya pun dah kecut2 dah ni..muscle dah xde...Jadi bila main je tak sampai 2nd set saya dah xlarat dah..Smash dah xkuat dah..stroke lari sana-sini...Rasa kecewa pun ada gak..ni baru 2 minggu tak main..bayangkanlah kalau 1 bulan, 2bulan macam dulu time "zaman gelap" abis aku..Satu lagi tak lama lagi nak Sukan Telekom kat Terengganu..AKu pun tak tau samaada nak join atau tak.sebab rasa cm aku dah xde jiwa nak main..Memang kalau ikutkan aku ada je calon budak2 yang bagus main..tapi biasa lah si orang lama ni nak diorang gak main..bukan diorang tak tau yang kat sana semua laju-laju..kalau tak leh ikut step diorang memang bisla..So far aku nak team aku perform masa selection nanti sebab dorang la yang banyak friendly masa sekarang ni..senang kita untuk belajar dari banyak kesilapan masa friendly..Friendly dengan training lain woh...

No comments:

Post a Comment