Wednesday 10 July 2013

Senjata Keramat



Assalamualaikum dan salam sejahtera
Inilah senjata keramat aku yang banyak kali menggegarkan court badminton time malam seluruh Negeri Sembilan..Voltrix Z Force dengan beratnya 90 gram..Berat wei ..kalau tak percaya korang pegang la bahagian bawah..Raket ini aku boleh klasifikasikan untuk orang yang minat smash (kira cm aku la ni) senang ckp kalau buat smash korang gerak pergelangan tangan mesti pergi punya..Asalnya aku amik raket ni sebab raket aku dah kena ambil oleh si budak-budak Marwan Rasul ngan Fieq lagi pun aku dah busan 3 raket tu (kalau ikutkan aku ada 8 raket tau) ..Jadi satu hari aku ajak la Azan @ Yap Kim Hock Jalan Labu ni pergi ke Seksyen 15 Bangi..last2 aku sambar raket tu trus,,..Azan pulak dia sambar Arcsaber FTB..(M.Ahsan punya la) ..so raket ini antara yang aku sayang dan kena dengan jiwa aku..aku rasa korang bleh cuba gak..bagus untuk train tangan korang

No comments:

Post a Comment