Friday 26 July 2013

NAK YANG TERBAIK UNTUK YANG TERSAYANG - PEPLUM


25/7/2013
Hai
Masuk hari ni dah setengah bulan kita puasa semua..tetapi setakat ini rekod gua dah pecah dek kerana cirit birit ,...xpasal-pasal gua kena tak pose atas nasihat doc

Sebut pasal buka puasa..ini bagi gua satu buka puasa yang ada sentimental value..since setelah 4 bulan tidak bertegur sapa akhirnya makan gak setable semua..gua, rasul, fieq dan marwan dok setable setelah sekian lama..Kalau ikutkan sebenarnya gua memang rindu saat ini cuma sebenarnya gua rasa agak janggal sangat ..Yela lama sangat kami semua berpaling muka akhirnya bersama gak...

So semalam juga kami merangka program untuk gerakan nak bergerak ke bazar raya...dorang nak pergi danau kota plak lepas isyak jumaar 26hb ...ntah la..tapi semalam gua memang dh pasang niat nak beli baju untuk tunang gua ...peplum(gua sebut macam mempelam gak la nama baju nya..) lawa plak bajunya..
Ni ha gambornya



To my sayang, saya kalau boleh nak pastikan ayang cantik je tau....mesti syg rasa saya ni pelik kan? sebab benda cmni pun sy fikir..saya just nak bntu ayg untuk pikat hati saya ni..jadi sy beritahu kat syg..I lov u!!


1 comment:

  1. Alhamdulillah, akhirnya dh bole setable lg~ ap2 pon thanks awk~terharu plak syg! love u t0oo!!!

    ReplyDelete