Monday 22 July 2013

Maaf!!! saya tak akan menoleh ke belakang lagi..Maaf!! saya takkan hidup dalam bayang-bayang lagi

Serasa diri ini
Terpinggir di batas nan sepi
Tak sesiapa menemani

Di dalam sepi itu
Kembali ku mengingati mu
Lalu hati jadi rindu

Aku terperangkap dalam diri
Aku terpaedaya oleh mimpi
Aku dikejari bayang-bayang
Keterpaksaan menyiksakan

Lama ruang hati kekosongan
Lama ku menangis sendirian
Lamam hanyalah hitungan masa
Tak terluntur kenangan indah
Di antara kita

Di dalam sepi itu
Bertakhta bayangan dirimu
Mencengkam sanubariku

Satu ketika dahulu..lagu" Di Dalam Sepi Itu" ini lah selalu aku dengar kerana kena dengan hidup aku...masa tu aku hidup dalam bayang-bayang ...mengejar benda yang bukan milik aku..dan "dia" sering mempermainkan aku..adakalanya mengatakan cinta... bila aku menagih cinta tu "dia" kata pula tak cinta/....
Akhirnya pada 30/11/2012 ..aku nekad untuk move on..untuk lupakan semua nya..aku meleraikan segala kekusutan aku dan akhirnya aku boleh melupakan tanpa dengan bantuan sesiapa pun.....

 

1 comment:

  1. Xperlu kenang kisah lama,biarkan ianya jd kenangan lama, buka lembaran baru,dgn semangat baru~
    Kalau ingt selalu, org akan ingt kita x sanggup lepaskan~

    ReplyDelete