Monday 29 July 2013

Aku Cintai Dia Sepenuh Hati Aku-

28 Julai 2013
Hai Salam Ramadan
Menjelang terakhir Ramadan ini ..banyak perkara aku ngan si comel buat....rasa Ramadan kali ni penuh bermakna buat kami..Aku rasa dia ada dalam hati aku sentiasa walaupun aku berseorangan secara nyatanya...

Oleh disebabkan Sabtu 27/7/2013 kami berdua dah pulun beli barang hantaran dan secara tak langsung membuatkan aku lembik pada malam tu..tapi pasal tunggu sahur punya pasal dengan along dimana parents aku ngan adik aku tiada di KL (diorang g Muar). Jadi tugas bagi makan kucing ngan siram bunga jatuh pada tangan aku..Lepas setel 2 task ini aku g tdo

Sedar tak sedar dah pukul 1 dah..aku call my cyg..dia ajak tgk wayang ..Aku rasa ni la masanya aku nak ajak dia tengok Wolverine....Mula-mula pergi KLFC last2 kami lewat gak..jadi kami cari baju untuk aku padankan dengan baju mempelam dia. Dapat gak akhirnya..Kami bergegas ke Galaxy Ampang since di situ je ada pukul 4.30 pm tayangan dia..kalau tak kami tgk abis lepas buka puasa la cmtu. Best gak cite nya...aku tgk si comel aku pun suka je tgk..dari ari tu plan ni baru dpt tgk tau

Pas tgk wayang aku anta dia cepat2 gi KLFC sebab dia nak buka puasa ngan kawan2 sek rendah dia..aku plak kena cabut balik Pandan Indah since mak tak masak hari ini kerana penat so kami buka di Kedai Kelantan sahaja dengan mak bawak balik lauk special iaitu Kupang..

Selepas berbuka aku terus gegas amik my cyg ...dengan drive celah2 xsampai 15 minit je aku sampai KLFC dari Ampang..aku jemput dia then plan awal nak g JJ  Wangsa Maju last2 sampai JJ wangsa Maju kul 9.30 mlm ..memang jam la ..nak beli apa kul 9.30 mlm? JJ nak tutup dah..

Then kami buat keputusan untuk pergi ke Jalan TAR..bukan main hepi si garang..si garang terus tukar jadi si comel..apa pun dia tetap my lover..syg sgt kat dia..then aku belikan dia jubah since aku tgk jubah tu merrriiiaaaahhhhh sangatttt..aku plak beli handset aku punya case..Cantik wei..sampai lenguh belakang aku..tapi aku xpedulikan pun hal tu sebab aku betul2 nak bersama dia..tak kira g Jalan TAR,,Jalan Raja Chulan ke...yang penting aku nak bersama dia..aku nak heppy kan dia tau.......nanti dah kawin cmne la kami...Semalam aku ada ambil gambar dia ...comel tau..meh tgk di bawah


Gambar si comel saya masa kat Jalan TAR


bekas handset yang sy beli..mantap tak

to my cyg..thanks kerana sudi dating ngan sy..sudi bersama saya...sudi dengar luahan saya...sudi faham sy...walaupun pada mula nya kenal ayg wat muka besi..I LOV U CYG!!

1 comment:

  1. U know that I LOVE U so much! Thanks sbb belikan syg jubah tu, merriahh sgtkan! hehehe..thanks sbb sudi berada di cc syg!

    ReplyDelete