Tuesday 23 July 2013

JAMMING SESSION 22/7/2013 10 MLM TILL 23/7/2013 1.00 PAGI

Salam Ramadan semua
Akhirnya berjaya juga reunion semula band kita orang ( yang masih belum ada nama lagi ) setelah lama xjam..Kebetulan pula aku ada idea nak modify bunyi bass untuk lagu METAFORA..banyak plak orang minat lagu tu..Kebetulan kosong plak rasa bass tu..Then utk sessi ini kita menyambut kembali kedatangan Din ..drummer reserve kitorang dulu di belakang El..Sekarang dia dah power wei s..siap g klas lagi tu....Dulu aku rasa ngan Din aku tak leh ngam tapi kali ini sesi yang sangat seronok..aku rasa Din ngan aku dah mula ada chemistry connection antara bass dan drummer..kalau tak dulu aku memberontak sangat nak kan si El jd drummer tapi apakan daya El kerja kat Ganu...susah nak balik..dan semalam aku main ngan gembira sangat..so mari saksikan video aku ini.
dan bandingkan dengan yang asal..sori la kualiti gambar kena rotate..selamat menonton semua

METAFORA VERSI ASAL 
LINEUP BAND - APIT(VOCALIST), KIRK (GUITAR), SYAHRIL(AKU) (BASS) DAN SAKER (DRUMMER)



METAFORA VERSI DRUMMER LAIN

LINE UP BAND - APIT (VOCALIST), KIRK (GUITAR), SYAHRIL (AKU ) (BASS) DAN DIN (DRUMMER)


3 comments: