Monday 22 July 2013

Beli Barang Hantaran My Fiance Pavilion 20/7/2013

Hai
Lama gaknya tak tulis kat blog ini...tak tau apa nak tulis dah ..Ari tu 20/7/2013 gua g pavilion untuk cari barang hantaran fiance gua..nak dekat 900 gak abis..tapi tak pelah lebih baik gua beli dulu sebelum jadi kalut...kalau ikutkan mak gua pun bising ngan gua pasal handbag tu yang dia nak gua beli 4 segi..aku cukup nyampah gile design cmtu dan gua rasa tak sesuai untuk fiance gua...dia bukan mak datin beb...jadi gua tau dia pun suka design yang gua suka..tak de maknanya orang muda pakai design cmtu...last2 gua dengar jela bebelan mak gua..malas nak lawan..tapi gua stick ngan pilihan gua ngan fiance...gua dah malas nak dengar apa orang kata ...bukan diorang nak kawin..ni semua setan la ni..nak halang gua kahwin..tak de sape boleh stop gua..melainkan Allah je...

1 comment:

  1. Kdg2 mata kita ni x nampak ap yg mereka nmpk~w/pun agak terasa, tp terima je la ye~yg penting dh beli dah~

    ReplyDelete