Sunday 28 July 2013

Flash Back Kapal Api--Jamming Amatur Satu Masa Dulu

Teringat balik semula zaman UTM dulu..jamming ...siap ada pertukaran ahli

Dulu sebelum jamming dulu kena main dulu kat bilik sebab nanti kalau dah bayar sejam kalau tak leh main banyak lagu memang xpuas la kan?..Jadi dulu kitorang namakan sebelum masuk bilik jamming kena main tepi longkang dulu..hahaha.
Kalau ikutkan gua rasa macam mustahil je nak jamming2 ni..tapi akhirnya gua terjebak gak.Masa tu rummate gua Shahril Ritza Mahyuddin (arwah Aril) paksa gua main bass .last2 gua kena main gak bass...Masa tu line up kitorang Lead Guitar - Arwah Aril Rhythm - Azad Bass - Gua dan Drummer El Kepong..Selepas Arwah Aril Grad ..gua grad gak tapi gua dapat sambung master...so perjuangan band diteruskan dan berita buruk kami dapat iaitu Arwah Aril menyahut panggilan Illahi dan Azad menggantikan tempat dia selaku guitar utama dan El bawa Lam sebagai guitar kedua..So mari tgk post gambar kitorang..Korang jangan gelak tau ..


 Masa nak tune guitar..(lu bagi gua E lam, EEEEEE)



 masa ni main dua jari je idup..ada orang kata dah cm kaki orang berenang



 Lam and Azad



El masa tu ketuk kuat..aku nak pelangkung je pala dia



 Azad..daouble goreng dengan Lam



El dah cm penyanyi kumpulan Eagles..Drummer menyanyi (welcome to the hotel california)



Double team dengan Lam .Goreng sama-sama

Disamping itu gua tetap tak le melupakan arwah Aril BFF gua dan juga cikgu gitar gua..kalau bukan sebab dia ..nak main chord G pun gua xreti tau..sori la pic ni bnyak gambo aku xpakai baju


Masa ini dia tengah cuba nak demo ngan aku lagu apa nak main

 Pastu plak aku kena main depan dia..kalau tak aku kena rendam wei..ni masa gi Gunung pulai ni


Ini gambar dia yang tangkap ni aku tengah main gitar ni

Anyway kredit to my BFF Arwah aril..semoga roh beliau dicucuri rahmat Amin
 

No comments:

Post a Comment